גפני ואמסלם בהצע"ח: חשב המשרד לבט"פ יוכפף לשר

    איתי גדסי No Comments on גפני ואמסלם בהצע"ח: חשב המשרד לבט"פ יוכפף לשר

    מחר תעלה בוועדת השרים לחקיקה הצעת החוק של ח"כ משה גפני ודוד אמסלם הקובעת להכפיף את חשב המשרד לביטחון הפנים לשר לביטחון הפנים כמו בכל משרדי הממשלה • ח"כ מיקי לוי: ״מקווה שהפוליטיקה לא תנצח את שלטון החוק״

    ח"כ משה גפני צילום: יעקב כהן
    12:14
    22.05.24
    אתר קול חי No Comments on הרב נויגרשל משיב לבכיר אוניברסיטת ת"א: "אדם מופקר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר תעלה בוועדת השרים לענייני חקיקה הצעת החוק של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני וח"כ דוד אמסלם, שתקבע כי המשרד לביטחון פנים יהיה כמו כל משרדי הממשלה, והחשב יהיה כפוף לשר.

    לפני התכנסות ועדת השרים תתקיים ישיבה מקדימה עם שרת המשפטים איילת שקד היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט, השר לבטחון פנים גלעד ארדן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני.

    ח"כ גפני אומר כי ׳אין פריבילגיה למשטרה בנושא ניהול התקציב, ואין לכך קשר לעצמאות המשטרה, כפי שאין טענה כזו במשרד הביטחון או משרד המשפטים׳.

    ניצב בדימוס ח״כ מיקי לוי (יש עתיד) התייחס הערב להצעת החוק של חברי הכנסת משה גפני ודודי אמסלם להכפפת חשב המשטרה לשר לבט״פ, לקראת עלייתה להצבעה בועדת השרים לחקיקה שתתכנס מחר: ״הניסיון להכפיף את חשב המשטרה לשר לבט״פ – ניסיון שמאחוריו אינטרסים פוליטיים אישיים שתכליתם – החלשת המשטרה והפעלתה בהתאם לאינטרסים שאינם משקפים את האינטרס הציבורי.

    "אני קורא ליו״ר ועדת השרים לחקיקה, שרת המשפטים ח״כ איילת שקד, והיועמ״ש לממשלה עו״ד ד״ר אביחי מנדלבליט – לדחות על הסף את הצעת החוק שבאה להלך אימים על מפכ״ל המשטרה ואגף החקירות, דווקא בימים אלו שבכירים בממשלה נכנסים ויוצאים מחדרי החקירות״ אמר ח"כ מיקי לוי.



    0 תגובות